تخلیه چاه باغستان

تخلیه چاه

 تخلیه چاه باغستان  یکی از اورژانسی ترین خدمات چاه فاضلاب در شهرهای بزرگ همچون کرج می باشد. چرا که در بیشتر مناطق کرج سیستم فاضلاب شهری، اگو به صورت کامل وجود ندارد. و یکی از مسائلی که امروزه در پایتخت با آن روبرو هستیم ، تخلیه چاه هنگام پر شدن چاه فاضلاب می باشد.

آخرین تجهیزات روز برای تخلیه و لایه روبی چاه را فقط در شرکت آرتان سرویس پیدا می کنید. ما برای هر نوع تخلیه چاه فاضلاب، سپتیک تانک، چاه جذبی، استخر از پمپ مجزا مخصوص نوع تخلیه را درنظر گرفته ایم، تا ضریب رضایت شما عزیزان را به 100% برسانیم.

تخلیه چاه در باغستان از آن دست کارهایی است که علاوه بر نیاز به دقت بالا، رعایت بالای نکات بهداشتی را نیز می‌طلبد.

چاه فاضلاب کرج مملو از باکتری، ویروس  و میکروب‌های  گوناگون است که در صورت پخش در محیط منازل یا محیط عمومی می‌تواند سلامتی افراد را با خطر جدی مواجهه سازد.

بنابراین اگرچه ظاهر قضیه لوله بازکنی و تخلیه چاه کرج و تخلیه چاه در باغستان بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما آگاهی تکنسین در امور بهداشتی و خبره بودن آنها در مورد کار بسیار پر اهمیت است.

یکی دیگر از خدمات ما تخلیه چاه درباغستان توسط تانکر کوچک و بزرگ انجام میگیرد اگر چاه شما پر شده باشد ما چاه شما را به دو صورت خالی میکنیم.

روش های تخلیه چاه

تخلیه چاه کرج با پمپ لجن کش و مکنده با ماشین بزرگ و کوچک مخصوص چاه های که معمولا” میزان لجن آنها بیشتر است. بصورت تضمینی و تخصصی با رعایت ایمنی کار کاملا اصولی و بدون کثیفی. البته اگر چاه شما دارای ریزش شده باشد تیم حرفه ای شرکت آرتان سرویس با بالاترین درصد ممکن عملیات خالی کردن چاه و ترمیم ریزش را نیز انجام میدهد.

روش اول

تخلیه چاه با ساکشن یا مکنده

تانکر ماشین تخلیه چاه با دستگاه وکیوم ، مخزن تانکر ماشین ساکشِن از ورق های فولادی با عرض 6 میل درست می شود .همواره شرکت ما از بزرگترین ماشین ها و بزرگترین مخزن تانکر استفاده می نماید.ماشین های تخلیه چاه عموماً به 6 تنی و به 12 تنی معروف بوده و شرکت ما به دلیل سیاست کاری و به صرفه بودن از ماشین با ظرفیت بالا جهت تخلیه چاه استفاده می نماید. تا هم در وقت صرفه جویی نماید و هم در قیمت آن صرفه جویی کند پس تخلیه با تانکر بزرگ برای شما مشتریان مناسب می باشد.

روش دوم

 پمپ لجن کش

تخلیه چاه کرج به این صورت است که بوسیله پمپ های لجن کش ،هم آب و هم لجن موجود در چاه خالی میشود تخلیه چاه در باغستان توسط مکنده یا پمپ لجن کش انجام می گیرد شما همشهریان گرامی میتوانید هر کدام از این دو روش را خواستید انتخاب نماییدکه هزینه چاه توسط این دو پمپ فرق می کند.
تخلیه چاه کرج با داشتن تانکر در اندازه های ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ لیتری آماده است تا چاه شما را مانند روز اول به حالت اولیه برگرداند.

سرویسکاران با تجربه

با سپردن کار تخلیه چاه باغستان  به نیروهای شرکت آرتان سرویس، این اطمینان را به شما می دهیم. به علت بی واسطه بودن خدمات با کمترین هزینه و در کمترین زمان خدمات دریافت خواهید کرد. فقط بایک تماس آماده اعزام تانکر تخلیه چاه به سراسر کرج هستیم.

 لوله بازکنی و تخلیه چاه و سایر خدمات اگر بصورت درست و حرفه ای توسط استاد کار انجام نگیرد باعث ایجاد مشکلاتی می شود. کارهایتان  را به ما بسپارید تا آسوده خاطر باشید و بدون نگرانی از انجام کار انجام شده.

مشاوره رایگان

ما بازدید و مشاوره رایگان چاه فاضلاب در کرج ارائه میدهیم. سرویسکاران ما قبل از تخلیه‌ و حفر چاه، بازدید رایگان انجام می دهند. پس از بازید، و تشخیص دقیق مشکل، جزئیات کار و هزینه را به مشتری اعلام میکنیم.

شرکت تخلیه چاه آرتان سرویس، با سال ها تجربه کاری در کنار شما همشهریان عزیز میباشد.

 
 
لوله بازکنی و تخلیه چاه
لوله باز کنی و تخلیه چاه

 

  • تعداد خدمات تخلیه چاه: چاه‌هایی که عمر زیادی از آن‌ها گذشته ممکن است به آبکشی و یا به لجن کشی نیز نیاز داشته باشد. اما چاه‌های جدید که بیشتر از چند سال از عمر آن‌ها نگذشته است، به کف تراشی نیاز ندارد.

  • تعداد ماشین تخلیه چاه: تعداد سرویس لازم با ماشین تخلیه چاه فاضلاب جهت تخلیه کامل چاه نیز عامل دیگری است که بر قیمت تخلیه چاه تاثیر می‌گذارد.
  • موقعیت چاه برای تخلیه چاه: اگر موقعیت چاه فاضلاب به گونه‌ای باشد که متخصص ناچار باشد آن را بیشتر از حد معمول تخریب کند، و یا محل چاه فاضلاب دقیقا مشخص نباشد و به دستگاه‌ها دیگر نیاز باشد، قیمت تخلیه چاه تغییر خواهد کرد.
  • حجم کار تخلیه چاه: ممکن است به دلیل عمیق بودن چاه فاضلاب ساعات زیادی برای تخلیه چاه صرف شود. در این صورت، هزینه این سرویس با هزینه تخلیه چاه کم عمق تفاوت دارد.
  • قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب: بله قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت تخلیه چاه است.

♦ قطر چاه فاضلاب

هر چه چاه قطر کمتری داشته باشد، نفوذپذیری دیواره آن سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و چاه زودتر پر می‌شود.

♦ عمق چاه فاضلاب

عمق چاه نیز مانند قطر چاه اگر کم باشد نفوذپذیری دیواره چاه سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و انباره سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

♦ متراژ انباره چاه

اگر انباره چاه کم باشد مسلماً چاه سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

تخلیه چاه کمالشهر