درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفرچاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق کرج و حومه می باشد .

1636232591433 1

شرکت تخلیه چاه

درلوله بازکنی وتخلیه جاه کرج بعد از حفر چاه و پر شدن چاه اتفاق می افتد و در سپتیک ها و منهول ها بعد از زمان مشخصی نسبت به مصرف مشخص می شود. و کف تراشی چاه انباره چاه و عوامل مربوط به چاه فاضلاب و لجن سپتیک و منهول ها را فرایندی که طی آن موادی از قبیل لجن ، جامدات و مواد مختلف را از درون چاه و سپتیک ومنهول ها خارج می کنند عموماً تخلیه چاه می گویند.

تخفیف 20 درصدی برای شِرکت ها و مجتمع ها در قرارداد های 6 ماهه به بالا برای امر تخلیه چاه

بهترین شرکت تخلیه چاه

بهترین شرکت منطقه کرج  از جمله خدمات ما می توان به لوله بازکنی در تمام مناطق کرج می توان به خدمات لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور ، لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا،لوله بازکنی با فنر های فولادی، لوله بازکنی فنر سر مته و… اشاره داشت.
حفرچاه : چاه ارت ، چاه میله ، حفر شمع ، حفر چاه فاضلاب ، حفر چاه های جذبی و زهکشی در گود و ساختمان ها می توان نام برد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه کرج

شرکت لوله بازکنی وتخلیه چاه معتبر ما همواره از بهترین و با تجربه ترین متخصصها که به کار لوله بازکنی و چاه بازکنی معتبر بسیار وارد بوده و از فیلتر های اخلاقی و عملی زیادی رد شده اند شما با اطمینان کامل با شرکت ما تماس بگیرید 09196191931

تخلیه چاه استان کرج

تخلیه چاه استان البرز

حفر چاه استان کرج

حفر چاه کرج البرز

سایر خدمات ما

www.artanservice.ir

09196191931

09362849469

09901574020