لوله بازکنی شهرک وحدت

لوله بازکنی شهرک وحدت به صورت تخصصی تمامی گرفتگی ها و مسدود شدن لوله ها رو با دستگاهایه پیشرفته بدون خرابی و آسیب رفع میکند . که مورد استقبال مشتریان گرامی واقع گردیده است. از مزیت هایه بیشتر شرکت آرتان سرویس به نرخ پایین و رضایت صد در صدی مشتری نیز میتوان اشاره کرد .لوله بازکنی شهرک وحدت را به ما بسپارید.
امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و زیاد شدن منازل مسکونی که بیشتر آنها به صورت آپارتمان است ،مشکلات لوله و گرفتگی آن جز مشکلات روز مره این ساختمان هاست. که علت هایه آنها عبارت است از شیب نادرست لوله ،لوله کشی اشتباه ، افتادن اشیا و مصالح در لوله ،رسوب گرفتن لوله و… که لوله بازکنی شهرک وحدت همه این مشکلات راحل میکند.

این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص لوله بازکنی شهرک وحدت و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به رفع آن می نماید . متخصصین با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک، فنرهای فولادی سر مته دار ، پمپ تراکم هوا و …می توانند تمامی لوله ها را اعم از لوله آشپزخانه – لوله کف شور – لوله توالت – لوله حمام – لوله های خط ساختمان – لوله های کارخانجات و … و حتی لوله های از جنس فولاد – آهن و سیمانی به طول ۱ تا ۱۰۰ متر را باز کنند. باز نمودن گرفتگی لوله های فاضلاب و … تخصص فنی می خواهد که ما آن را تضمین میکنیم.

 

دستگاه لوله بازکن شهرک وحدت

ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی شهرک وحدت با ساختمان مناسب خود کار لوله بازکنی را بسیار آسان کرده است. دستگاه لوله بازکنی کرج به صورت کلی از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور نیروی محرکه لوله بازکنی را تامین می‌کند و فنر نیروی بازکننده لوله بازکنی شهرک بعثت را بر گرفتگی‌ها وارد می‌کند. علت استفاده از فنر در دستگاه لوله بازکنی، انعتاف‌پذیر بودن آن است. دستگاه لوله بازکنی فواید بسیاری دارد که برخی از آنها به عبارت زیر است :

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • باز کننده گرفتگی‌های سخت
  • سرفنرهای مختلف
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • محفظه جمع‌کننده فنر
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی
  • مناسب برای شرکت لوله بازکنی کرج

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا چگونه است؟

این دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از فشار هوا استفاده می کند.

اگر سیفون لوله بطوری باشد که فنر در لوله نرود یا گرفتگی به خاطر وجود شئ خارجی یا سخت شد نفضولات باشد باید لوله را با دستگاه تراکم هوا بازکرد.

دستگاه تراکم هوا نیروی هوای متراکم درون مخزن خود را با فشار زیادی به درون چاه تخلیه می کند و در فشار های بالا می تواند صدای مهیبی تولید نماید.

این دستگاه مخزنی دارد که با کمپرس هوا توسط برق تلمبه زدن ، مواد درون آن انباشته می شود،

که پمپ های شرکت ها برقی بوده و فشار هوا بسیاربالایی ایجاد می کند و حتما توسط متخصصین چاه بازکن مورد استفاده قرار می گیرد.

ابتدا باید مشخص گردد که چند لوله به لوله گرفته راه دارد به طور مثال لوله سنگ به لوله های کفشور،

آشپزخانه ، لوله پشت لباسشویی و ظرفشویی راه د ارد،

باید حتماً با دستمال و مشما محکم کیپ شود و توسط شخصی نگه داشته شود تا در هنگام بازکردن پمپ لجن با فشار بیرون نپاشد.

همان طور که در کار با هر دستگاهی لازم است نکات ایمنی را رعایت کنید

برای استفاده از دستگاه تراکم هوا نیز دقت کافی داشته باشید

تا فشار هوا، باعث خروج مواد درون چاه نشده و آسیبی وارد نکند.

پس شیلنگ پمپ در لوله قرار داده دور آن نیز محکم کیپ می کنیم ،

بعد با احتیاط اقدام به بازکردن اهرم پمپ باد می کنیم تا لوله با فشار بسیار بالایی پمپ باز شود.

لوله باز کنی شهرک وحدت